آپدیت: Battle Cup


توضیحات کامل Battle Cup مثل تاریخ و ساعت، جایزه ها و... در ادامه مطلب.

 

 

سلام
این روزها بازار دوتا 2 حسابی داغ شده و میشه گفت توی ایران  بخاطر مسابقات مختلف مثل ICG و جام طلایی تب و تاب خیلی بیشتری گرفته است.  به زمان انقضا Book اضافه کردند و 17 روز به آن اضافه شد.


تابستان 2016 فرصتی است برای تمام بازیکنان و تیم های سرتاسر جهان که توی یک مسابقه ی 8 تیمی به صورت یک بازی برای قهرمانی تلاش کنند. قدرت و مهارت خودت رو ثابت کن تا هم Battle یا همان Book لول بگیره، هم یکدونه Trophy Profile بگیری و جایزه های جالب دیگه که با عکس براتون توضیح میدم. برای بزرگ شدن عکس ها روش کلیک کنید.



مدل Bracket مسابقه


حالت صفحه اصلی دوتا زمان Battle Cup




پانزده لول برای قهرمان مسابقه، به تمام بازیکنان تیم اول 15000 امتیاز Book تعلق میگیرد. (کل تیم 75000 امتیاز) برای شرکت در Battle Cup نیازی به داشتن Battle Pass نیست ولی برای گرفتن 15000 امتیاز نیاز به Book دارید. همینطور نیاز به Ticket دارید. بازیکنی از تیم میتواند برای شما هم بلیت شرکت در Cup را بگذارد.






هر بازیکنی که در تیم قهرمان بود یک Trophy هم میگیرد که این Trophy میتواند در Profile بازیکن نمایش داده شود و تعداد قهرمانی ها را پایین آن مینویسد. داشتن این Trophy به شما 1000 امتیاز Profile میدهد که معادل 10 Level میباشد.


 



شما نشان قهرمانی میگیرید. کنار اسم شما نشانه ای از قهرمانی نشان داده میشود و به مدت یک هفته در تمام بازیهایتان نمایش داده میشود. همینطور شما صفحه Quick Profile تغییر میکند و شکیل تر میشود. اگر شما قهرمان بشوید و در هفته ی بعد هم از قهرمانی خود دفاع بکنید یک نشان به نشانه های شما اضافه میشود، زمان داشتن فابلیت های قهرمانی یک هفته ی دیگر تمدید میشود و این روند ادامه خواهد داشت تا شما عنوان خود را به تیمی ببازید. مانند عکس زیر:




شما Emoticons هایی دریافت میکنید که هیچکس دیگر جز قهرمانی در Cup نمیتواند آنها را داشته باشد.




شما یک مجسمه از کاپ قهرمانی خود کنار Base بازیتون دارید که به رنگ طلایی به نمایش داده میشود.





زمان بازی ها کی هست ؟

زمان اتمام Book تمدید شد و آن در تاریخ 11 شهریور 95 پایان میابد، به عبارتی شما میتوانید در 5 مسابقه دیگر شرکت کنید. زمان بازی ها هر شنبه در تمام جهان شروع میشود که در سرورهای مختلف به ساعت زیر است.


South East Asia : بامداد یکشنبه ساعت 03:30 به وقت ایران
China: بامداد یکشنبه ساعت 04:30 به وقت ایران

Europe: شنبه ساعت 22:30 به وقت ایران

America: بامداد یکشنبه ساعت 4:30 به وقت ایران

تیم ها میتوانند در زمان مقرر آنلاین شوند به در مسابقات ثبت نام کنند. توجه کنید که تنها یک ساعت برای ثبت نام وقت دارید و به محض Find کردن جدول مسابقات برای شما شکل میگیرد.

نکات مهم:
1. تنها یک ساعت برای ثبت نام وقت دارید.
2. 
زمان اتمام Book تمدید شد و آن در تاریخ 11 شهریور 95 پایان میابد.

3. بازیکنی از تیم میتواند برای شما هم بلیت شرکت در Cup را بگذارد.



در صورت کپی سایت مرجع درج شود.


نظرات 1 + ارسال نظر
Anagamin 1395/05/03 ساعت 13:19

بهترین خبر تمدید بوک هست. هورااااا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد